Welkom op MijnASz
Als patiënt kunt u veel zaken snel en makkelijk regelen via MijnASz. Na het inloggen in MijnASz, krijgt u toegang tot uw persoonlijke online patiëntendossier.
LET OP: Wij kunnen geen antwoord geven op medisch inhoudelijke vragen of vragen over uw afspraken in ons ziekenhuis. Neemt u daarvoor direct contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Op deze pagina vindt u een overzicht van de telefoonnummers.
Bent u benieuwd wat u allemaal kunt doen met MijnASz? Bekijk dan deze pagina met alle informatie.
Inloggen in MijnASz
Uw dossier staat in het beveiligde deel van MijnASz. U kunt hier inloggen met uw DigiD of u kunt inloggen via de HiX patiënt app.
Hier vindt u meer informatie over de HiX app.
Wit u inloggen met DigiD en heeft u nog geen DigiD? Een DigiD aanvragen kan via www.digid.nl. Als u een ouder of verzorger bent en de gegevens van uw kind in wil zien, dan kunt u hiervoor een eigen DigiD met verificatiecode aanvragen.
Klik hier voor meer informatie en uitleg over DigiD in verschillende talen.
ZorgDomein verwijzing
U kunt gemakkelijk zelf een nieuwe afspraak in het ziekenhuis maken, als uw huisarts gebruikmaakt van het verwijssysteem ZorgDomein. In de verwijzing van uw huisarts vindt u dan een ZorgDomein-nummer. Met het ZorgDomein-nummer op uw patiëntbericht logt u vervolgens hier in. U ziet wanneer er plaats is op het spreekuur en u kunt zelf een tijdstip reserveren.
Heeft u geen ZorgDomein-nummer? Dan kunt u telefonisch een afspraak maken via het centrale telefoonnummer (078) 654 11 11 of rechtstreeks bij de poliklinieken.