Inloggen, DigiD
Het lukt niet om in te loggen
U krijgt toegang tot uw persoonlijk dossier als u zich heeft laten inschrijven in het Albert Schweitzer ziekenhuis en uw Burgerservicenummer (BSN) gecontroleerd is aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs bij bureau Inschrijving. Deze BSN controle is meestal op de dag van uw eerste bezoek aan uw arts in het ziekenhuis.
Gebruikt u een geldig DigiD met sms-functie, is uw BSN gecontroleerd en kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik inloggen op mijnasz.nl?
Om toegang te krijgen klikt u op "Mijn dossier/uitslagen" en vervolgens op "Inloggen met DigiD". U kunt ook hier klikken.
U heeft een geldig DigiD nodig, met sms-functie of de DigiD-app. Klik op het woordje inloggen naast het DigiD-logo en selecteer de gewenste inlogmethode:
1. Met inlognaam/wachtwoord en SMS code
Klik op het woordje inloggen naast het DigiD-logo. Selecteer de inlogmethode 'ik wil inloggen met een extra controle via SMS en vul uw DigiD-gegevens in (gebruikersnaam en wachtwoord). U ontvangt op uw mobiele telefoon een sms-code. Voer deze in en u krijgt toegang.
2. Via de DigiD-app met de QR-code
Klik op het woordje inloggen naast het DigiD-logo. Selecteer de inlogmethode 'ik wil inloggen met de DigiD-app' en scan de QR-code.
Heeft u nog geen DigiD met SMS of DigiD-app? Ga dan naar www.digid.nl en volg de aanvraag instructie.
Kan ik vanuit het buitenland inloggen op mijnasz.nl?
Vanuit een aantal landen is het helaas niet mogelijk om in te loggen op mijnasz.nl. Mocht het inloggen vanuit het land waar u zich bevindt niet lukken, dan adviseren wij u om dit bij thuiskomst opnieuw te proberen.
Ik heb geen DigiD met SMS, wat nu?
Ga naar www.digid.nl en volg de aanvraag instructie.
Ik vind DigiD omslachtig. Waarom geen andere inlogmethode?
Omdat er privacygevoelige informatie in uw patiëntendossier staat, gaat het ASz zeer zorgvuldig om met uw gegevens. MijnASz voldoet aan de hoogste veiligheidseisen die de Nederlandse overheid stelt aan ziekenhuizen. Daarom moet u inloggen met uw DigiD plus een verificatiecode, de standaard die de overheid gebruikt voor het beveiligen van uw gegevens.
Ik heb geen mobiele telefoon en kan geen sms ontvangen
U kunt bij www.digid.nl de code op uw vaste telefoon laten instellen. Zie ook https://www.digid.nl/nl/vraag-en-antwoord/ik-heb-geen-mobiele-telefoon-kan-ik-toch-van-de-sms-functie-gebruik-maken/